צימרים מקום לינה אהוב על ישראלים רבים שלעיתים עולים על פני מלונות מבחינת השרות המוצע במקום

כל משפחה ישראלית יוצאת לנפוף לפחות פעם אחת בשנה ובמקרים רבים זה יכול להגיע גם למספר רב יותר של פעמים ואז נשאלת השאלה איפה בהקשר למקום לינה מועדף, כאשר הבחירה היא לעיתים בין מלונות רבים שיש בשפע בפריסה ארצית לבין צימרים שגם במקרה הזה קיימים צימרים רבים שההיצע בהם לעיתים עולה על פני מלונות רבים עם זה מבחינת פעילויות באזור ואם זה מבחינת החדרים והמחיר ללילה, לכן ישראלים רבים אוהבים להזמין צימר.

אז בואו נראה מה ההיצע הקיים בתחום הצימרים בארץ:

צימרים בגולן (רמת הגולן) – איזור רמת הגולן בישראל תמיד היה אחד האזורים היפים בזכות הטבע והירק שאנו יכולם לראות במקום בפרט ובאזור בכלל, כאשר לעיתים קרובות די מומלץ לצאת אל מחוץ לעיר גדולה בה אנו מבלים את רוב הזמן שלנו בריצות בין עבודה לבית, כאשר כאן ניתן לראות נופים פסטורליים עם טבע שלא משתווה לנופים שאנו רגילים לראות בערים הגדולות.

כל אחד מאיתנו יימצא באזור פעילויות ואטרקציות לכל בני משפחה וכל גיל, כאשר גם זוגות צעירים ללא ילדים יימצאו באזור הגולן צימרים רומנטיים רבים שיוסיפו המון לחוויה, לכן מומלץ לבדוק באמצעות הרשת מהם הצימרים המועדפים באזור ולקרוא ביקורות של אנשים שכבר נפשו בגולן.

צימרים ברמות (רמת הגולן) – כאשר מדברים על צימרים במושב רמות בהחלט ניתן להבין, כי בשל המיקום הנפלא של המושב בקרבת הכינרת, אפשרויות לאטרקציות תיירותיות באזור הן בלתי מוגבלות, כאשר ללא ספק יהיה צורך ברכב צמוד בכדי להגיע ממקום למקום באזור הנופש.

כאשר אנו מדברים על פעילויות באיזור נציין את הפעילוןיות האהובות על רבים מאיתנו וביניהן טיולי אופניים, טיולי ג'יפים, קטיף של פירות העונה באזור, ביקורים ביקבים שיש די הרבה באזור ופעילויות ואטרקציות נוספות שבהחלט יוסיפו המון לחוויית שהות במקום כה יפה וירוק כמו רמות בפרת וברמת הגולן בכלל.

צימרים באמירים (הגליל העליון) – מושב חקלאי אמירים אשר מציע מגוון של צימרים הינו כפר נופש צמחוני טבעוני השוכן בגליל העליון.

עצם היותו צמחוני-טבעוני עם חקלאות אורגנית מצביע על העובדה שמי שאוהב אוכל בריא ואורגני בהחלט יכול למצוא לעצמו במקום את השילוב שבין השלווה ופסטורליות של המקום לבין המאכלים האורגניים, אותם הוא אוהב להכין ולאכות בחיי יום יום וכאן במסגרת חבילה שתרכשו אצל בעלים הצימרים במקום, תוכלו לקבל ארוכות מוכנות הישר מן התנור וזאת ללא הצורך לטרוח ולהכין לעצמכם אוכל אלא ליהנות מהחופש , לנשום אוויר צח ולהתמלא באנרגיות שייתנו לכם את הדרייב להמשיך הלאה בפעילות שלכם בעבודה.

צימרים בראש פינה (הגליל העליון) – גם במקרה של צימר בראש פינה כל מי שעדיין לא ביקר באזור בוודאי יתאהב בו וירצה לבוא לכאן שוב ושוב בשל הנופים שניתן לראות במקום וכמות בלתי פוסקת של אטרקציות תיירותיות שניתן למצוא במקום, כך שלא תישארו ללא תעסוקה.

ללא ספק אם אתם אוהבים לנוח בלי להתאמץ ובלי להזיע, כמובן שתוכלו להישאר בצימר איכותי, אך מומלץ בכל זאת לבקר בכמה שיותר מקומות פסטורליים שניתן למצוא בגליל העליון, כאשר קחו בחשבון שרכב צמוד בהחלט יעזור לכם לעבור בין נקודה לנקודה מהר יותר, כי יש הרבה מה לרואת באזור.

לאו שלא רוצים לבזבז את זמנם בנהיגה בהחלט יוכלו למצוא היצע רב של טיולים מאורגנים של קבוצות קטנות וגם גדולות שמתארגנות עם מטרה משוטפת להגיע לאזור.

היופי של הקבוצות המאורגנות בכך שיש להם מדריך שמכיר את אזור הגליל העליון ומתכנן את הטיול בצורה קפדנית, כך שתוכלו להספיק לראות כמה שיותר מקומות נופים שלי לבזבז זמן על תכנונים, חיפושי חניה, מסעדות באזור ודברים נוספים שמתיילילם רבים צריכים במהלך הטיול.