מדריך קניית תיק למחשב נייד איכותי שישרת אתכם נאמנה שנים רבות

בעשור האחרון מחשבים ניידים הפכו לפריט מאוד נפוץ בקרב אנשי עסקים, סטודנטים במכללות ואוניברסיטאות, סטארטפיסטים ואנשים פרטיים רבים שמצאו לנכון להחליף מחשב נייח בביתם למחשב ניד בעל ביצועים שלעיתים עולים על ביצועים של מחשבים נייחים.

עקב פופולאריות כל כך גדולה של מחשבים ניידים, הולך וגדל ביקוש למוצר הנלווה והוא כמובן תיק למחשב נייד איכותי ואמין לשמירה מיטבית על תכולתו.

במדריך שלנו ננסה להבין מהם הנושאים שחשוב שכדאי לבדוק אותם בעת בחירה ורכישת של תיק חדש למחשב הנייד שלנו:

חלוקה נוחה לתאים – בגלל שאנו מדברים על מחשב נייד, תיק עבור המוצר הזה חייב להיות מחולק למספר אזורים/תאים, כאשר לכל תא ייעוד משלו, כך לדוגמה את מטען כולל הכבל שלו ועכבר, נרצה לאחסן בתא אחר בתיק שלא יבואו במגע עם המחשב עצמו וזאת למניעת עיוותים של המחשב, כאשר פריט יותר קטן כמו לדוגמא עכבר בא איתו במגע ומייצר שטח לא יציב, דבר שתוך כדי נסיעה בדרך לעבודה או לפגישה להביא למצב של עיוות מחשב עצמו, דבר כשלעצמו עשוי לגרום לפגיע בתצוגה של מסך המשב.

 

עמידות בפני חדירת מים – בגגג שהתיק ישמש אותנו מחוץ לביתף משרד או מקום עבודה, ייתכן מצב שבדרך לפגישה, גשם יתחיל לטפתף, כאשר במידה ומיים של הגשם יחדרו פנימה ויגיעו לאזורים חשמליים של המחשב הנייד, בהחלט יכול להיווצר מצב של פגיעה בו.

על-מנת למזער סיכוי שדבר מסוג זה יכול להתרחש, על בד שממנו עשוי תיק למחשב נייד, להיות חסין ככל הניתן בפני חדירת מים פנימה לתיק.

 

אחריות על התיק – כמו על כל מוצר אחר, גם לתיקי מחשב ניתנת תקופת אחריות של שנה בדרך-כלל ולכן לבדוק שאתם מקבלים אותה בעת הרכישה.

הנושאים שאחריות מסוג זה מכסה, הינם שני נושאים עיקריים – אחד זה תפרים שלא אמורים להתפורר במהלך השימוש בתיק והנושא השני הינו רוכסן שישמש אותנו רבות בכדי להגיע את תכולת התיק.

 

ידית ורצועת נשיאה – לידית ורצועת נשיאה חשיבות עליונה בעת שימוש בתיק ולכן על ידית להיות נוחה לאחיזה ביד וגם חזקה ומחוברת היטב אל גוף התיק, הרי ברגע שיש בו מחשב, עשוי התיק להגיע למשקל של 3 קילו ואף יותר מזה בגלל חפצים נוספים שנרצה לשים בתוכו.

כנ"ל גם לגבי רצועת נשיאה, כאשר כם עליה להיות עמידה במשקל הכללי של התיק, להיות נוחה על הכתף שלנו וגם להיות מתכווננת לטובת שליטה על אורך הרצועה.

אלו היו מספר נושאים שכדאי להתייחס עליהם בעת קניית תיק חדש למחשב נייד – נשמח אם תמליצו על המאמר שלנו למכקים, חברים ובני משפחתכם.