השתלת שיער – המדריך למקריח

שיער טבעי מלא ושופע עד לגיל זקנה הוא מנת חלקם של ברי המזל בלבד, שנדמה שהופכים להיות מיעוט ככל שהדורות עוברים. הקרחתהופכת להיות יותר ויותר נפוצה, וגברים רבים אינם מוכנים להשלים עם רוע הגזרה. למרבה המזל, כיום ניתן בהחלט להחזיר את הגלגל לאחור ולזכות בשיער האהוב בחזרה. הדבר מתאפשר באמצעות טיפולי השתלת שיער ובשורות הקרובות תבינו על מה מדובר.

השתלות שיער – אז והיום

לפני כ- 20 שנים בערך בוצעו השתלות השיער הראשונות, אך התוצאות לא באמת השיגו מראה טבעי יפה, ובוודאי שלא לאורך זמן. כל זאת השתנה לחלוטין בשנים האחרונות עם כניסתן של שיטות חדשניות יותר שמאפשרות לכל אחד להשלים את החסר וליהנות משיער בריא ושופע ממש כמו בעבר.

כל השיטות, ללא יוצא מן הכלל, כוללות את העברתם של זקיקי השיער לשם השתלתם ממקום שעשיר בהם (העורף למשל) לאזורים הקירחים הזקוקים לעיבוי. מה שמשתנה זו רק הטכניקה שמאפשרת את החדרת הזקיקים, שיכולה להיות אחת משלוש:

  • FUT – זוהי השיטה היותר ותיקה באמצעותה משתילים "סטריפ" של זקיקי שיער באזורים הנדרשים. בימינו כבר פחות נעשה בה שימוש בשל הסיכוי להצטלקויות, אך הרופא עשוי להציע לכם את האפשרות כאשר מדובר באיזורי השתלה מצומצמים ביותר, למשל במפרצים או בגבות.
  • FUE – זוהי השיטה המתקדמת יותר בה זקיקי השיער נלקחים ומושתלים כבודדים ועל כן לא נוצרות הצטלקויות, ניתן להגיע לצפיפות שיער גבוהה יותר,ולאחוזי קליטה גבוהים בהרבה.
  • DHI – זהו שכלול של שיטת ה- FUE שכולל עבודה עם "עט השתלה" (מבצע את ההשתלה בזווית ובעומק הנדרשים) וכמו כן, ביצוע סלקציה קפדנית לזקיקים החזקים והטובים יותר טרם השתלתם.

יש לציין כי בטיפול בודד ניתן לבצע את השתלתם של עד 4000 זקיקים בלבד, ואין זה משנה באיזו שיטה מדובר.כך שאם אתם מעוניינים לעבור השתלת שיער במפרצים או בקודקוד הראש בלבד, ייתכן בהחלט שטיפול בודד של כמה שעות יספיק על מנת לסיים את המלאכה. במידה ואיזורי הקרחת שלכם נרחבים יותר, קחו בחשבון כי יהיה צורך בשני טיפולים לפחות.

דגשים בבחירת הקליניקה להשתלת שיער

בבחירת קליניקה לביצוע הפרוצדורה חשוב לשים לב לדגשים הבאים:

  • רופא או טכנאי? – התעקשו על כך שרופא יבצע את ההשתלה ולא טכנאי בפיקוח רופא. כי על מיומנות הביצוע אסור להתפשר!
  • מספר הזקיקים – אל תתפתו להבטחות דמיוניות של מעבר ל- 4000 זקיקים להשתלה. לא קיים דבר כזה בטיפול בודד!
  • ייעוץ ואבחון – התעקשו על קליניקה שמשקיעה בתהליכי אבחון וייעוץ מקדימים לשם בחירת שיטת השתלת השיער האופטימאלית עבורכם.
  • מחיר – המחיר בישראל עבור השתלות שיער גבוה במיוחד, ויכול להגיע ליותר מ- 20,000 עבור טיפול בודד.על מנת להוזיל את המחיר באופן ניכר, רצוי לבדוק לגבי האפשרות לעבור את השתלה בחו"ל, במדינות דוגמת טורקיה או קפריסין. במדינות אלו תמצאו מחירים הזולים ב-50% מהארץ, ואיכות טיפולים ברמה הכי גבוהה שיש.

רצוי ליצור קשר עם חברות ישראליות אשר מתעסקות במציאת חבילות טיפולים משתלמות בקליניקות המובילות מעבר לים. סגירת חבילה דרך חברה שכזאת תשיג לכם לא רק את המחיר המשתלם ביותר מבחינת הטיפול עצמו, אלא גם מבחינת הטיסות, בית המלון, העברות מנמל התעופה ועוד.