5 הסיבות העיקריות שבגללן מומלץ לפתוח עסק במסחר אלקטרוני

בין אם אתם עובדים קשה להצליח או משקיעים עם קצת אקסטרה כסף להתחיל מיזם חדש, מסחר אלקטרוני הוא תחום נהדר להיכנס אליו. אפילו כמתחילים בתחום המסחר האלקטרוני, כל הכלים והמשאבים כבר מונחים לפניכם. כל מה שאתם צריכים זה מוסר עבודה גבוה ורצון להצליח (זה המקום לציין שבחלק מן המקרים יהיה כדאי לחשוב על בניית אתר מכירות לביצוע פעולות סחר אלקטרוני eCommerce).

הנה 5 סיבות להתחיל עסק מסחר אלקטרוני כבר עכשיו.

  1. תחום המסחר האלקטרוני צפוי לגדול בכ – 13 – 25 אחוז בכל העולם.ממצאים מחברת eMarketer מראים צמיחה עולמית מהירה בענף המסחר האלקטרוני לשנת 2018. שנה זו צפויה להגיע לשיא של 1.6 טריליון דולר ולקראת סוף 2018 – כמעט 2.5 טריליון. במיקוד בארה"ב נראה שהצמיחה של תחום המסחר האלקטרוני צפויה להגיע לבין 11.6 – 16.5 אחוז מ2013 עד 2018.עוד בנושא: ביקשתם את זה – כל הפרטים על איך הקמתי עסק שמרוויח 7 ספרות ללא עובדים.

    בבחירת מודל עסקי, תמיד חשוב לבחון טרנדים ולהכנס לשווקי צמיחה כמה שיותר מהר. הנתונים מגבים את הטענה שמודל המסחר האלקטרוני הוא בחירה טובה ליזמים שרוצים להקים חברה חדשה, או אלה שמעוניינים בגיוון והתרחבות.

    אם אתם רוצים להכנס לתחום המסחר האלקטרוני, מעולם לא היה זמן טוב יותר לזה. ההזדמנויות מתרחבות מיום ליום.

  2. האפשרות לייצר רווח מתוך שינה.לעסקים בעלי מיקום פיזי – המיקום נמצא בעדיפות העליונה ביותר. זה יכול לעשות הבדל ענקי במובן של נראות ומכירות. במסחר אלקטרוני, אתם יכולים להקים חנות בשם הדומיין האישי שלכם ולמכור את המוצרים שלכם בכל העולם. אתם לא צריכים מספר סניפים כדי להשאיר חותם בכל העולם.זה נראה די ברור מאליו, אבל ההשלכות מגיעות רחוק משאתם יכולים לדמיין. הטרנד של חנויות "פופ-אפ" רק גדל וגדל, ויש סוחרים שמעדיפים לפגוש את הלקוחות שלהם פנים אל פנים עם לא יותר מטאבלט, קורא כרטיסים ומספר מוצרים לדוגמה. זה אומר שמסחר אלקטרוני יזום ע"י הסוחרים יכול לעורר מודעות לעסקים שלהם בפארקים, תחנות רכבת ופינות רחוב עמוסות – מבלי להפר שום חוקים, כמובן.

    למסחר אלקטרוני יש מעין קסם פאסיבי, ובעוד שזה לגמרי אפשרי להרוויח כסף מתוך שינה, כדאי לבעלי עסק למנף את הטכנולוגיה שלהם בכל זמן אפשרי כדי להרחיב את העסקים שלהם.

  3. זה מאוד קל להתחיל.לא רק שהכלים למסחר אלקטרוני השתפרו עם הזמן, יש יותר מהם עכשיו משהיה אי פעם. מפלטפורמות מכירה לאוטומציית שיווק וכלי SEO, אפילו אנשים שמשקיעים מאמץ רב יכולים להתחיל בקלות מבלי לפשוט רגל.הפן הכי מאתגר בלהתחיל הוא מוצרים, אבל אם יש לכם תשוקה לסוג מוצרים ספציפי – בעיקר אם הם עזרו לכם אישית בעבר – זה יהפוך את תהליך בניית הקשרים עם ספקים ויצירת המוצר להרבה יותר קל. בנוסף, זו התשוקה הזו שהולכת להניע אתכם לעשות את העבודה הנדרשת על מנת לבנות עסק מצליח.
  4. 80% מהאוכלוסיה האינטרנטית ביצע רכישות ברשת.כפי שאתם יכולים לדמיין, 80 האחוזים האלה עומדים רק לגדול. התפקיד העיקרי שלכם כמנהלי עסק של מסחר אלקטרוני הוא לבסס אמינות עם הלידים והלקוחות שלכם. מפיתוח אתר מושך שקל לנווט בו ועד יצירת תוכן שעוזר ללקוחות שלכם, יש הרבה היבטים שונים לרכישת אמונם, אבל אם אתם מתחייבים לשיפור תמידי, עם הזמן תבססו קהל נאמן.זה ממש לא קשה להגיד שאמון הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בניהול חברת מסחר אלקטרוני. אפשר לראות בבירור שאנשים סומכים על סוחרי אונליין יותר מבעבר, אבל אבטחה ופרטיות עדיין נמצאים בראש ובראשונה בשבילם.
  5. אפשר למכור יותר ללקוחות בהמשך הדרך.כל עסק מסחר אלקטרוני מגלה שהפחתת חיכוכים היא דבר חשוב מאוד לייצור יותר מכירות. עגלות קניות נטושות הן בעיה נפוצה, ואתם צריכים להיות מוכנים לשדרג ולייעל את המשפך כדי לוודא המרת לקוחות מקסימלית.למזלכם, יש המון אפליקציות וכלים למיקוד מחדש, כמו למשל CartHook, שיכולות לעזור לתפוס לקוחות לפני שהם נעלמים לנצח.

    שיווק תוכן הוא עוד דרך אפקטיבית להוסיף למכירות בהמשך הדרך. אתם יכולים ליצור תכנים רלוונטיים וערכיים לקוראים שלכם, להכניס אותם לרשימת התפוצה שלכם במייל וליידע אותם במבצעים, הנחות וקידומי מכירות שונים שאתם עושים.

מסקנה

לרוב היזמים יש רעיונות עסקיים אחרים שישמחו לחקור בעתיד. ברגע שביססתם לעצמכם עסק מסחר אלקטרוני מצליח, מכירתו יכולה לספק לכם את הסכומים שאתם צריכים לעבור למקומות יותר מבטיחים.

יש הרבה סיבות נהדרות לפתור עסק במסחר אלקטרוני. אם אתם רוצים להיות הבוסים של עצמכם ולמכור מוצרים שמעניינים אתכם, זה משהו ששווה לשקול. אם אתם רוצים להאיץ את התהליך, אתם יכולים אפילו לקנות עסק מבוסס במקום זאת.

למידע נוסף אודות בניית אתרים בהתאמה אישית ואפליקציות, בקרו באתר https://minty.co.il