השתלת שיער לנשים

מאז ומתמיד השיער נחשב לאחד מסמלי היופי הנשיים ואישה בעלת שיער מתנפנף ושופע נחשבת גם כיום ליפה,בריאה וקורנת. מה שבהחלט מקובל בחברה, הלא היא ההתקרחות הגברית, כלל אינו נתפש בצורה חיובית ככל שהעניין קשור לנשים ולכן עבור המין היפה השלמת החסר היא צורך ברור מאליו. בימינו הדבר בהחלט מתאפשר וזאת באמצעות ביצוע השתלת שיער.

ישנן מספר שיטות לביצוע השתלת שיער לנשים ובשורות הקרובות נסקור את המובילות שבהן ואף נדבר על האפשרות לבצע את הפרוצדורה דווקא מעבר לים, בטורקיה או בקפריסין.

לאלו נשים מומלץ לעבור השתלת שיער?

גברים נוטים לאבד את שיערם לרוב בעקבות "גזירה" גנטית. אצל נשים לעומת זאת מדובר בקשת רחבה ביותר  של סיבות שפוגעות בצפיפות השיער ברמה כזאת או אחרת, משיער דליל ועד להתקרחות. מבין הסיבות ניתן למצוא שינויים הורמונליים, מצבים נפשיים, תזונה לקויה ועוד.

כמובן שהאפשרות לעבור השתלת שיער מהווה פתרון מושלם עבור כל אישה,יחד עם זאת, חשוב מאוד לברר את הסיבות להקרחה והתדלדלות השיער טרם ההליך ולבדוק האם ניתן להצמיח את השיער בחזרה בצורה טבעית באמצעות שינויים מסויימים באורח החיים. במידה והדבר אינו אפשרי או נכשל, ההשתלה היא הדבר הנכון עבורך.

הכירי את שיטת ה- FUE

שיטת השתלת השיער הפופולארית ביותר אצל נשים קרויה FUE. בשיטה זו נלקחים זקיקי שיער (יחידות מייצרות שיער) מאזורים עשירים בזקיקים (העורף למשל) ולאחר בדיקה מושתלים הטובים והחזקים ביותר באזורי ההתקרחות. הטיפול עצמו נמשך מספר שעות ומתבצע בהרדמה מקומית ללא תחושת אי נוחות או כאב.

בסיום ההליך יש לשמור על הוראות הרופא על מנת לעזור לזקיקים להיקלט במקומם החדש ולשמור על אורח חיים בריא ככל שניתן. לאחר מספר חודשים צמיחת השיער תעשה את שלה עד להשגת מראה טבעי ובריאממש כמו בעבר. שיטת ה- FUE, בשונה משיטות ישנות יותר (כגון FUT) הינה בעלת אחוזי קליטה טובים ומשופרים יותר, מה גם שאינה גורמת לסכנת הצטלקויות כלל וכלל.

כך תעברי את השתלת השיער בהצלחה

אומנם השתלת שיערבשיטת ה –FUE נחשבת לבעלת תוצאות מוכחות, אך כמובן שגם לזהות המטפל, למקצועיות שלו ולרמת המיכשור יש קשר ברור להצלחת הטיפול. על כן חשוב מאוד לעבור את הטיפולים בקליניקות הטובות ביותר להשתלת שיער שתוכלי להרשות לעצמך. בישראל ישנן רק מספר קליניקות בודדות שמציעות טיפולי השתלת שיער לנשים בשיטת ה- FUE אך העלות עומדת על עשרות אלפי שקלים, מה שגורם לנשים רבות להסתפק בטיפולים מיושנים יותר ולהתייאש מחוסר הצלחה.

מה הפתרון? ובכן, מהלגבי האפשרות לעבור את הטיפולים בטורקיה או בקפריסין? מדובר במעצמות השתלת שיער שידועות בכל רחבי העולם. שם תוכלי לקבל את הטיפולים המקצועיים והמתקדמים ביותר, בבתי חולים פרטיים בפיקוח ממשלתי, ללא הגבלת זקיקים ואותיות קטנות כאלו ואחרות, וכל זאת במחירים הנמוכים ב- 50% מהארץ!!!. ניתן לשלב את הטיפול גם עם נופש מפנק, לקבל יחס של VIP, וכל זאת במחיר שעדיין לא יגיע למה שיוצע לכם בארץ! לא נשמע מושלם???

התקשרי עוד היום עם חברות מהארץ שמארגנות את הטיפולים ותוך זמן קצר תחזרי לנפנף בשיערך השופע. בהצלחה!

אם תרצו להעמיק ידע שלכם בתחום השתלת שיער לנשים וגברים, תוכלו לעשות זאת באתר http://www.turkish.co.il/