תיק עור לגבר

תיק עור לגברים יש מסוגים ואיכויות שונות. בד"כ צורת הנשיאה של התיק המועדפת על גברים היא באלכסון כתיק מסנג'ר. הסגנון העיצובי של התיק בד"כ שמרני כשמה שמכתיב את העיצוב זה הפונקציונליות. איך נוהגים לומר? אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ולפרטים הקטנים יש הרבה מה לומר… החל בסוג העור. כשהעור איכותי, רואים את זה מרחוק. חומרים איכותיים ועמידים.

העין, ואח"כ הזמן אומרים את שלהם. כדאי להשקיע בתיק איכותי. שכן תיק "עובד" בכל יום יום בנשיאת משקל ומשמש כפריט לבוש שבו אנו משתמשים מדי יום.

התיק הוא פריט אופנתי, ולכן דווקא הגבר, שלא כמו נשים שיכולות להתקשט ולחגוג עם תלבושות, יעדיף תיק עור מעוצב ואיכותי שישדרג את הסטייל.

תיק עור מעוצב לגבר הוא בהחלט חלק מכרטיס הביקור ויש לו אמירה אופנתית ואישית בולטת והוא מעיד על האדם הנושא אותו.

תיקי גברים יש בסגנונות שונים. החל מתיקי עסקים מעור או תיק לעורך דין שבד"כ יש להם ידיות לנשיאת יד, ועד תיקי גב מעוצבים מעור שבאים בטווח גדלים רחב, כאשר תיקי הגב הגדולים שבהם יכולים להכיל מחשב נייד או קלסר.

כאמור תיקי עור לגבר בד"כ יכילו תאים רבים, חיצוניים ופנימיים. רצועה ארוכה ומתכווננת שניתן להאריך או לקצר המאפשרת נשיאת התיק כתיק צד או באלכסון.

ישנם מעצבים ישראלים המציעים תיקי עור לגברים המתאימים לטעמו של הגבר הישראלי שמאופיין במראה יותר "לבוש" ופחות מחויט ואלגנטי. העור שאתו עובדים מעצבי התיקים הישראלים בד"כ בעל מגע רך ומראה טבעי. מה שמתכתב עם סגנון הלבוש שהוא יותר קליל ונוח.

תיק שעשוי מעור משובח, רק ילך וישתבח עם השנים.

בקיצור חברים יקרים, תיק נושאים מדי יום! לכן כדאי להשקיע בתיק איכותי שנעשה בעבודת יד ומעור משובח. הרי התיק משרת אותנו נאמנה מדי. הוא הבית הנייד שלנו איתו אנו נושאים את החפצים.

התאים, כמו דירה עם חדרים, צריכים להיות נוחים ופרקטים ושנוכל לשלוף כל חפץ בקלות.

לא נשכח את הדבר הכי חשוב, שזה העיצוב. עיצוב מקורי וייחודי הוא נצחי.

תיק קונים באהבה., או לא קונים בכללJ

מוזמנים לבקר באתר ADABAGS

https://adabags.co.il