קידום אתרים במנועי חיפוש מחולל מהפכה עבור כל עסק ללא קשר לתחום פעילות

קידום אתרים במנועי חיפוש מחולל מהפכה עבור כל עסק ללא קשר לתחום פעילות.

פעם היה נהוג לראות באתרי האינטרנט עוד כלי לאבזור חלל העבודה ובשום פנים ואופן ערוץ הכנסה נוסף ובמקרים רבים היחיד לעסקים רבים בעולם בכלל ובישראל בפרט.

אך לא הכל כה פשוט בעולם וזה גם נוגע לתחום פעילות באינטרנט. בכדי שיגיע גולש לאתר שלנו, עלינו לעשות משהו במטרה לחשוף בפניו את ההצעה שלנו.

זה אומר שניתן לרכוש שטחי פרסום במקומות רבים כמו למשל עיתונות כתובה, שלטי חוצות בצמתים מרכזיות, זמן אוויר ולכוש פרסום ברדיו ועוד אלף ואחד דברים.

אבל השאלה שנשאלת האם לאחר רכישת מוצרים פרסום שצוינו למעלה ישאירו בית העסק שלנו ב-ROI חיובי (היחס שבין החזר להשקעה) שאומר שלאחר הוצאות על פרסום סכום ההשקעה הוחזר וכל שקל שנכנס לחברה בעקבות הפרסום הופך את היחס לחיובי.

הבעיה שלא ניתן לדעת בביטחון מלא באיזו צורה בדיוק תרם לעסק סוג פרסום כזה או אחר. העניין קשור לעובדה כי רק תנועה באינטרנט שהגיעה לאתר בעקבות פרסום באתר מסוים או תנועה אורגנית – פרי עבודת קידום אתרים מוצלחת, מדידה באמצעות כלים שזמינים לכל מפעיל אתר האינטרנט, כמו למשל גוגל אנליטיקס.

מכאן ניתן להבין חשיבותו של קידום אתרים באינטרנט ובמידע ויהיה צורך במידע נוסף בתחום הקידום בגוגל, מוזמנים לגלוש לאתר http://www.leonid.co.il