מדריך רכישת ארנקי עור לגברים ונשים – טיפים שימושיים לבחירת ארנק איכותי

סוף שנה אזרחית ממש בפתח ואם עדיין לא רכשתם מתנה יפה ליקריכם, ארצה להציע לכם רעיון מעניין למתנה – ארנק עור מהודר ואיכותי.

מה אתם חושבים על הרעיון שלי?

מניח שתראו בו המלצה וכיוון מחשבה בהחלט מעניין ואם כך הדבר, בו וננשה יחד להבין איך ואיפה תוכלו למצוא ולקנות ארנקי עור מהודרים, כאשר המחנה המשותף למדריך שלי יהיה מוצר איכותי במחיר משתלם בכל המובנים – אם זה האיכות ואם זה העלות.

על מה כדאי לשים לב בעת בחירת ארנק?

קודם כל יש להבין כי ארנק אמור להיות לא רק מתנה אלא גם מוצר שישרת את הצד השני לתקופה ארוכה ולכן אחד הדברים המרכזיים בבחירת הארנק, תהיה כמות האיכות שלו ואם מדברים על איכות כמובן שזה קשור לחומר, ממנו עשוי המוצר.

כיום קיימים ארנקים עשויים מעור ומדמוי עור, כאשר ללא ספק קיימים גם ארנקים שעשויים מבדים, אך לא נדון עליהם במאמר זה.

אם נשווה עלות של ארנק עור לעומת עלותו של הארנק עשוי מדמוי עור (נניח ארנקים לגבר – ניתן למצוא ארנקי גברים שעשויים מעור וגם מדומוי עור, כנ"ל גם לגבי ארנקים לנשים), מחיר הוא זה יקרוץ לנו מייד עם בחירת שני הארנקים, אך מה בדבר האיכות – האם עצם יצירתו של ארנק מדמוי עור מעיד על כך שהוא פחות איכותי?

התשובה לשאלה הזו – כמובן שלא.

מה שישפיע על איכות זהו כמובן איכות של התפר, עובי של חוט תפירה שמחבר בין חלקיו השונים של הארנק הנבחר, חומרים שבהם משתמשים בתוך הארנק – נניח רוכסן של התא לשמירת מטבעות, כפתורים שונים שבדרך כלל משתמשים בהם לסגירת הארנק או לחלופין יכול להיות זה גם מגנט וחלקים נוספים שבדרך כלל קיימים בארנק ומהווים חלק בלתי נפרד ממנו.

 

מה צבע הארנק שהכי כדאי לי לבחור בעת הרכישה?

כן, ללא ספק במקרה הזה בדרך כלל הולכים על שני צבעים קלאסיים ולכן פופולאריים ברק רבים מאיתנו (אם לא על כולם) – צבע שחור או צבע חום ולכן הייתי ממליץ הפעם לחשוב על צבע טיפה שונה.

ניסיתי לבדוק במספר מקומות האם קיימים צבעים נוספים של ארנקים מלבד שחורים וחומים ולהפתעתי שמתי לב שלעיתים בחנויות רגילות, חיפוש צבע אחר עלול להפוך למשימה כמעט בלתי אפשרית ואם ננסה לבדוק מה מציעה לנו רשת האינטרנט, בהחלט נוכל למצוא ללא כל בעיה ארנקים גם בצבעים השונים משחורים וחומים וזה מביא אותנו לנושא המסכם את המאמר לגבי בחירת הארנק החדש כמתנה (שומו לב שהמדריך יכול לשמש אתכם גם בעת רכישת ארנק חדש לשימוש אישי שלכם).

 

איפה קונים ארנקים איכותיים במחיר משתלם?

אני חושב שמקום היחיד שניתן למצוא מגוון של ארנקים אם זה מבחינת הצבעים או מבחינת סגנונות ומחיר – רק רשת יכולה להציע לנו מגוון כל-כל גדול, אך קיימת ברשת בעיה אחת שלעולם לא תפתר וזה כמובן אי יכולת להחזיק את הארנק בידיים, להרגיש את החומר שממנו הוא עשוי, לבחון חלוקה נוחה לתאים ועוד…

אז מה עושים במקרה זה?

ובכן, הייתי ממליץ לכם לגשת באופן פיזי למספר חנויות שעוסקות במכירת ארנקים ולבדוק מספר דגמים שונים כולל כמובן גם נושא הצבעים.

לאחר שהרגשנו איך המוצר מרגיש לנו בידיים, ניתן בהחלט לבחון מספר גדול של דגמים וצבעים, כאשר המטרה לאחר מכן הינה מציאת אותם הארנקים באתרי אינטרנט שונים, כאשר לרוב ישראילים אוהבים לקנות באתרים מחו"ל.

בצורה כזאת ניתן יהיה לחסוך די הרבה כסף, אך מכיוון שאנו היינו בחנות עצמה ובחרנו מספר של דגמים, בהחלט יהיה ניתן לאתר אותם ברשת אצל ספקים מקומיים, כאשר המעניין הוא שייתכן מאוד מצב, שמחיר של ארנק שאהבנו בחנות פיזית תהיה נמוכה משמעותית ממחיר של אותו הארנק באותה החנות בדיוק, אבל הפעם בצורה מקוונת וכך נוכל גם לחסוך כסף בקניה אצל ספק ישראלי וגם לחסוך זמני המתנה אילו היינו מזמינים ארנק בחו"ל.

קניה מהנה!