הוצאת רישיון עו"ד אמריקאי

כל משפטן, בוגר תואר ראשון בישראל (.LL.B), גם ללא הסמכה או התמחות, זכאי לגשת לבחינות הלשכה בארה"ב ולקבל רישיון עו"ד אמריקאי (במדינות המובילות).

חברת Barbri (ברברי) החברה המובילה בעולם בהכשרות משפטיות בינלאומיות, פתחה לאחרונה סניפים באירופה ובישראל שמטרתם לסייע למשפטנים מקומיים בפיתוח קריירה בינלאומית והזדמנויות תעסוקה מגוונות, במספר מסלולי לימוד.

 האם זו משימה אפשרית לעו"ד ומשפטנים ישראלים?

זו לא משימה קלה, אבל אלו שנחושים ורוצים להוסיף לעצמם רזומה בינלאומי,יצליחו. התוכניות שחברת-Barbri מציעה הותאמו לקהל שאינו אמריקאי, ומותאמות לצרכים של כל מועמד ומועמדת. כך למשל, יש תוכניות מרוכזות שנמשכות רק שישה חודשים ויש תוכניות ארוכות יותר שנמשכות עשרה חודשים, הקורסים שלנו מיועדים בעיקר עבור עו"ד שעובדים במשרה מלאה, אנחנו מבינים שהצרכים שלהם שונים. מה שחשוב זה שבסופו של מדובר במשימה אפשרית בהחלט, ותוך חודשים ספורים מגיע הטקס המרגש בניו-יורק ואיתו קבלת רישיון עו"ד אמריקאי.

האם ניתן להוציא רישיון במדינות נוספות בארה"ב, דוגמת קליפורניה?

כן, בהחלט. אך יש לשים לב שהכללים שונים ממדינה למדינה. חברת Barbri מטפלת בהוצאת הרישיון בכל המדינות בארה"ב, ועל כן מומלץ לפנות אליה להתייעצות. בכל מקרה הרישיון בניו-יורק הוא הרישיון המועדף על מועמדים מחוץ לארה"ב, כי הוא פותח דלתות בארץ ובעולם, ולכן אל תרוצו להוציא רישיון במדינות נוספות לפני בירור מעמיק.

מה מומלץ למי שמתלבט:

ניתן לבקש פרטים נוספים בנושא מ-Barbri שיכולה לספק את המידע העדכני ביותר (חלים שינויים משנה לשנה ורצוי לא להסתמך על מידע ישן באינטרנט). כמו כן, מאחר וההרשמה למועד הבחינה הקרוב כבר בעיצומה, היינו ממליצים להזדרז וליצור קשר עם חברת ברברי Barbri.co.il כדי לברר את הזכאות להירשם לבחינה ולהגיש את הטפסים הנדרשים.